Yuhůův weblog o webu

ve středu 23. února 2005

UV time spent na příkladu

Ivo Lukačovič na příkladu nové služby srozumitelně vysvětluje marketingové pojmy UV (Unique Visitors), Unique Visitors Time Spent a Early Adopters, přičemž dává k nahlédnutí také log nové služby. Škoda, že nevysvětlil také pojem Visits, nabízelo se to.

Název článku je trochu zavádějící: Jak zvednout loajalitu pravidelných návštěvníků služby? Ivo tvrdí, že na loajalitu je potřeba lůj, protože ten se nedá odnést:

Na rozdíl od předchozí metody krmení byly nyní sýkorky nuceny sedět na lojové kouli několik minut, aby se najedly.

V tom už se asi neshodneme. Slova "loajalita" a "nucení" mi jaksi nejdou dohromady. Nebo se pletu?

trvalý odkaz

Yuhůův weblog píše Yuhů Yuhů. Kontakt. Weblog patří pod Jak psát web.