BoB
30.12.2011 11:49
Chytře napsaný manifest, ale na můj vkus v moc pesimistickém a agresivním tónu - tónu, ve kterém se nedává dobrá rada, ale vyhrožuje.
Jarda F.
30.12.2011 20:59
ahoj,
teď to nemyslím jako kritiku, ale jako dobře míněnou radu: ten text na mě působil špatně. Nemyslím obsahem, ale stylisticky. Velmi špatně se mi to četlo a vlastně jsem to ani nedočetl dokonce. Přes ty nepřirozené obraty a formulace jsem se jen obtížně prokousával k obsahu sdělení. Mám-li hovořit za sebe, knížku bych si nekoupil.
Neříkám to proto, abych naštval, urazil, zesměšnil nebo ponížil. Říkám to proto, abych pomohl.
Jarda
Marek Prokop
31.12.2011 14:52
Jardo, za to Dušan nemůže. Ten text je těžký i v originálu, protože má nutit čtenáře přemýšlet. O to větší obdiv Dušanovi patří, že to dokázal tak dobře přeložit.
Carl114
1.1.2012 17:17
Páni, děkuji všem za překlad. Už je stránka na liště a budu jej postupně číst. Vždycky si hrozně vážím překladů, protože je to vážně těžké. Rád se vždy něco přiučím, poučím a šťastný nový rok :).
Vuk
9.1.2012 19:27
Pěkné. Jeden bod za druhým se dá podepsat. Ale optimista moc nejsem, bylo to napsané před třinácti lety a ještě furt si toho asi moc firem nevšimlo - jistě ne u nás, a v zahraničí to o moc lepší taky nebude. Nejspíš zas takovou mocí "my uvědomělí konzumenti" nevládnem (ať už mezi ně zrovna já patřim nebo nepatřim).
Martin Prokeš
23.4.2013 09:21
Ten manifest mi přijde naprosto odtržený od reality. Týká se tak jednoho procenta inteligentních zákazníků.
Měl jsem ale tu čest přičichnout k oborům, které se týkají těch horších vrstev společnosti (kteří tvoří většinu "masy") a tam nic z toho rozhodně neplatí. Jde o stádo hloupých zoufalců, kteří nechápou psaný text, protože čtou pomalu a neradi, nedokážou objektivně rozlišit "výhodné" x "nevýhodné", neumí si spočítat triviální operace na úrovni procent a neumí komunikovat. Jsou velmi snadno manipulovatelní.
Dělat s takovým materiálem třeba "focus group" je neuvěřitelná bolest. Přitom oni si vlastní omezenost vůbec neuvědomují. Často jsou přehnaně sebevědomí a jejich mozky vytvořily obskurní modely, aby vysvětlily chaotický svět kolem nich. Těmto modelům pak ti lidé neochvějně věří.
seo service UK
26.2.2024 10:49
http://truediamond.co.uk/ Normally I don’t read post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, very nice post. Nice to be visiting your blog again, it has been months for me. Well this article that i've been waited for so long. I need this article to complete my assignment in the college, and it has same topic with your article. Thanks, great share