Search Engine Marketing

úvod do českého SEM

Pojem Search Engine Marketing se často překládá jako marketing ve vyhledávačích (search engine = angl. vyhledávací stroj). Zkracuje se do tvaru SEM.

Následující texty vám pomohou:

Úvod do Search Engine Marketingu -- SEM je jeden z možných způsobů propagace vlastního webu, aby se na něj dostali lidi. SEM si můžete představit zejména jako výhodný nákup placených odkazů ve vyhledávačích.

Příklad SEM kampaně -- na příkladu menší cestovky popisuji průběh zadávání kampaní do vyhledávačů.

SEM pro české stránky -- jaké jsou obecné možnosti nákupu odkazů na českých vyhledávačích

SEM na Seznam -- produkty na Seznamu mají největší reklamní zásah. Nejdůležitější pro SEM je Sklik. Většina ostatních zajímavých produktů je ovšem na Seznamu dlouhodobě vyprodaná.

SEM na Google AdWords -- moc fajn systém, velmi laciný, velmi výhodný, s dobrým reklamním zásahem. Patří mu budoucnost, pokud mohu soudit.

SEM na Centrum -- namísto předražených sponzorovaných odkazů doporučuji věnovat pozornost systému ADFox. Má ale malý zásah a vysoké ceny.

SEM na eTarget -- relativně malý reklamní zásah, vysoké minimální ceny.

Další možnosti nákupu textové reklamy -- kontextové reklamy a partnerské systémy

Doplňující texty

Vztah SEO a SEM -- někdo říká, že SEO patří pod SEM, někdo opačně. Co se vyplatí víc -- SEO nebo SEM?

Konverze

Textové reklamy a model AIDA

 

 

Reklama

www.webhosting-c4.cz, webhosting s doménou v ceně. 20GB
o tvorbě, údržbě a zlepšování internetových stránek

Návody HTML CSS JavaScript Články Ostatní

Články Katalog zdrojů SEM SEO

Jak psát web píše Yuhů, Dušan Janovský. Kontakt.