poznámky z roku 2006, aktualizované jenom málo
Reklamní formáty grafiky od fullbanneru 468x60 ke skyscraperu 120x600, rozměry.
Skriptové reklamní formáty pop-up, reklama stick-add, superstitial, interstitial, out of the banner, html kód.
Technologie obrázkových a animovaných reklam. Obrázky, flash, výhody a nevýhody flashe, použití cookies v reklamě.
Reklamní systémy pro grafickou reklamu výměnné, agenturní a soukromé. Zobrazovací podvody a proč se nedá na reklamě moc vydělat.
Účinnost grafické webové reklamy, jak myslíme, že reklama působí, a jak se reklama měří.
Metody počítání webové reklamy. Zmiňuju model PPV, PPC a další.
Úvod do AdWords 1/4 - reklama na Google
AdWords 2/4 - vzorec řazení a míra prokliku
AdWords 4/4 - platby a systém účtu
Rozevírání nůžek rychlostí - jak se liší vnímání reklamy podle připojení
Obcházení pastí - grafická reklama vyvolává v uživatelích obavy.
AdSense 2 - požadavky na stránku
Reklama na Jak psát web - informace pro zájemce a inzerenty.
Osobně zde vydělávám buďto systémem Google AdSense, nebo přímým prodejem místa pro bannery. Vynáší to tady na spodních pozicích asi patnáct tisíc měsíčně.
Pro zajímavost: zhruba sto šedesát tisíc ročně mám ze svých cestovatelských stránek přes partnerský program Invia (reference).
Jak psát web píše Yuhů, Dušan Janovský. Kontakt.